کاربر گرامی، جهت ورود به مدیریت نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید

  • info[@]binaloodhefaz.ir
  • تلفن تماس: ۰۵۱ ۴۲۲۵۴۳۹۷

مدل پروانه ای پیکانی

مدل پروانه ای پیکانی

توضیحات مدل پروانه ای پیکانی

پروژه اجرا شده در باغ حصار بوژان


مدل پروانه ای پیکانی

مشخصات فنی

توضیحات مدل پروانه ای پیکانی

دانلود کاتالوگ محصول

لینک دانلود کاتالوگ

شرکت ما سعی نموده تا با بهره گیری از بروزترین و مدرن ترین دستگاه های موجود در این صنعت، کیفیت را به حد اعلی رسانده و زمان ساخت محصولات را تا حد امکان کاهش دهد که در نتیجه پایین آمدن هزینه ساخت و تحویل بموقع محصول را در پی داشته و امیدواریم رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید.

استفاده از میلگرد نوردی کم کربن باعث شده محصولات نوین حفاظ از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از جمله مواردی که باعث بالا رفتن کیفیت این نوع میلگرد می شود می توان به استحکام و دوام بالاتر این نوع میلگرد نسبت به سایر میلگردها و جوش خوردن بهتر میلگرد ها و قطعات به هم را نام برد

شرکت نوین حفاظ از روش الکترواستاتیک جهت رنگ کردن محصولات بهره می برد. در این روش ذرات رنگ باردار شده و به سطح فلز می چسبد. مزیت استفاده از این روش، بالا رفتن کیفیت و یکدستی رنگ، دوام بیشتر، کم شدن چشمگیر آلودگی محیط زیست و تنوع رنگ بیشتر نسبت به دیگر روش ها است.

لازم به ذکر است، در صورتی که محصول چربی زدایی نشود، رنگ را کاملا به خود نمی گیرد و همین مورد باعث پایین آمدن کیفیت رنگ شده و در آینده نیز باعث زنگ زدن و پوسیدگی محصول خواهد شد. اما در شرکت نوین حفاظ محصول قبل از رنگ شدن چربی زدایی می شود و مشکلات مذکور به حداقل خواهد رسید.

اطلاعات تماس

جهت مشاوره رایگان و سفارش محصولات می توانید از طریق کانال های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

آدرس: نیشابور, بلوار آزادگان, روبروی نمایندگی سایپا
تلفن:۰۵۱ ۴۲۲۵۴۳۸۷
همراه: ۰۹۱۵۳۵۲۴۵۷۵
ایمیل:info@novinhefaz.ir